Prisgaranti | 1-2 dages levering | Gratis solbriller v. køb over 500 kr.

Handelsbetingelser

Betaling

Solbrillespecialisten.dk modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron. Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen. Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Solbrillespecialisten.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage med GLS. Der kan vælges mellem privat omdeling til 62 kr. eller til nærmeste pakkeshop for 42 kr. Vi leverer til alle lande inden for EU, her gælder der interne leveringspriser (vises ved check-ud på Solbrillespecialisten.dk).

Du vil modtage track and trace nr. på e-mail og telefonnummer, så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.

Prisgaranti

Prisgaranti gælder kun danske butikker, hjemmesider og webshops. Send dokumentation i form af link/screenshots til kontakt@solbrillespecialisten.dk. Hvis prisen bekræftes ud fra tilsendte, reduceres din købspris.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail kontakt@solbrillespecialisten.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Solbrillespecialisten.dk at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Solbrillespecialisten.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
 Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet. Solbrillespecialisten.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Elite Group ApS
Roholmsvej 12G
2620 Albertslund
CVR 38663968
+45 40 17 05 45
www.elitegroup.dk
jj@elitegroup.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger. For at du kan indgå aftale med Solbrillespecialisten.dk, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mail.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Solbrillespecialisten.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren og de ansatte hos Solbrillespecialisten.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige hos Solbrillespecialisten.dk er: Elite Group ApS. Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Solbrillespecialisten.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Ved henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@solbrillespecialisten.dk.

Cookies
På Solbrillespecialisten.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden, markedsføring og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på Solbrillespecialisten.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Log-statistikken anvendes kun med det formål, at optimere brugeroplevelsen og hjemmesidens funktionalitet.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kontakt@solbrillespecialisten.dk samt hjemmesiden du har købt varen på. En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link). For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform, ec.europa.eu.

Fortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.

- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv].

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato